Sunn og god frokost/lunsj

Hei!

Flere av dere har lurt litt på hva alt jeg har i frokosten min er, og om jeg blir mett på det. Jeg spiser den samme frokosten nesten hver dag. Denne gir meg MYE energi, den inneholder masse bra næringsstoffer, og den er lav på raske karbohydrater, og inneholder kun søt smak fra naturlige ingredienser. Jeg legger alltid til litt ekstra banan og egg de dagene jeg skal trene, bare for å ha bitte grann ekstra bensin, Denne frokosten smaker også himmelsk, så det er faktisk en veldig fin start på dagen, eller som mellommåltid. Man kan også endre innholdet, alt etter hva du liker.

Dette trenger du:

♥ Double 0% gresk yoghurt med vaniljesmak

♥ 10 Bringebær

♥  1/2 Banan

♥ Granola fra Berit Nordstrand

♥ Chiafrø

♥ Valnøtter

♥ Kokosmasse

♥ Mandler

Ved siden av:

♥ Ett eller to hardkokte egg

Om du skulle være allergisk mot noen av elementene, er det bare å bytte med noe annet. Denne kan lages akkurat som du vil, for eksempel med blåbær, cashewnøtter eller annet. Du får uansett en smaks- og næringsrik frokost som får deg i gang selv på de mørkeste dager. TRO MEG: Du vil føle deg ti ganger bedre enn om du lafser i deg brødskiver med ost og skinke…

FØLG MEG:

Snapchat: auroragude

Instagram: auroragude

FacebookHER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg